2013/10/08

Taberna tananyag feltöltése a program mára is.
A tegnap őrület volt: fél tizenegyre mentem a Plazmaferezis állomásra, és majdnem kettő óra volt, mire hazaértem! Úgy kicsinált, hogy estig alig lézengtem.
Kisebbik gyerekemet ki kell vennünk az iskola délutáni "foglalkoztatásáról", mivel rohamosan romlik mind a tanulmányi eredménye, mind az iskolai morálja. Egyszerűen nem kapja meg azt a figyelmet, amire szüksége volna az ötödik osztályban hirtelen megnövekedett elvárások teljesítéséhez. Simán elbliccelheti, amit túl nehéznek tart, és ezen nem is csodálkozom, amikor egy angol "házi" nehézségére rákérdezve a délutáni nevelőtanár(!) azt a választ adja neki, hogy: "Én alsós tanárnéni vagyok, és matekot tanítok, nem tudok segíteni."
Hát én tudok. Igaz, nem tanulom régebb óta az angolt a gyerekemnél, de az angol ábécé talán nem fog ki rajtam :) Este tízre bepótoltuk az elmaradást, gyerekem ma reggel mosottsz@r. Ezt értelmesebb, ha úgy csináljuk, ha előtte nem bohóckodik délután négyig a suliban...
Azért, hogy ne csak puffogjak, itt a ma reggeli kávé előtti agyhalálom:
- Mi a különbség zenészek és medvék között?
- ???
- A medvék kijelenthetik: "Mi mézen élünk." A zenészek kérdezhetik ugyanezt: "Mi mé' zenélünk?!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése