2013/11/19

Erotikum & misztikum

Tegnap újabb művet tettem fel az e-könyvek viharosan duzzadó felhőjébe.
A KIMTE még tavaly zavarta le A szerelem misztériuma című novellapályázatát, és a hozzá kapcsolt borítókészítő versenyt. A helyezettek így most lehetőséget kaptak az ismertségre: a szerkesztett kiadványt tegnap megetettem a Publio e-könyv generátorával, és miután némi módosítgatással olyan lett, amilyet már el tudtam fogadni, kieresztettem a digitális nagyvilágba.
A szerelem misztériuma kettő olyan művet is tartalmaz, ami még az én cinikus pasiszívemet is megérintette. Rögtön az első, aminek jó fele olvasható is az előzményként letölthető PDF-ben, és egy a vége felé, ami nekem az Ezeregy éjszaka meséit idézte.
A hosszabb olvasmányokat kedvelők is kapnak csemegét: a kötet közepét egy francia históriák stílusában megírt kisregény teszi ki.
Természetesen csakis felnőtteknek ajánlom az olvasását, mivel majd' mindegyik történetben kendőzetlenül jelen van a testi szerelem, ám aki egy kicsit is kevésbé borostás szívű nálam, annak kellemes ajándék - és hangulatteremtő olvasmány.
Ma talán két újabb regényt is sikerül felvarázsolnom a digitális könyvespolcunkra: a Budapesti ballada és a Földalatti ember várja sorát a számítógépemen :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése